انا النت بتاعي قطع بقالو شهر
أنا حطولي الفايبر من ساعة رمضان اللي فات و مجاش اصلا على الفايبر فابقيت بستخدم الأرضي عادي فالأرضي قطع ميه و نور مفيش حراره اصلا من شهر قعدت اتصل بالشركه ولا فيه اي رد ولا اي حاجه و لا بيبعتو حد و حد حالنا جي يتصل بيقلك ضريبه بسعر الفولاني